lördag 10 augusti 2013

Recension: Victoria's Secret Body Lotion

Efter all hype så kan jag äntligen också säger att jag äger någonting från Victoria's Secret! Jag valde att klicka hem en flaska bodylotion av sorten Pure Seduction som ska dofta av både plommon och freesia. Victoria's Secret Body Lotion går att inhandla på diverse webaffärer samt i Victoria's Secret-butiken vid Arlanda. De kostar runt 120 kronor.

Formulan absorberas snabbt av huden och innehåller bland annat antioxidanter plus vitamin E och C.

Det jag tyckte om var att det gav mina händer en långvarig känsla av fukt och mjukhet. Även efter en dag på jobbet, där händerna spritas ungefär varje kvart, så kändes huden inte ansträngd alls efter att ha haft Pure Seduction på innan passets början. Jag tycker också att det är bra att doften hänger kvar i flera timmar och bodylotionen skulle säkerligen kunna användas istället för parfym i många fall.

Det jag tyckte mindre om var att doften var så extremt söt, men smaken är som baken!

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar