fredag 9 augusti 2013

Recension: Deborah Hydracolor

För några dagar sedan beställde jag hem ett stort paket från Eleven och igår kunde jag hämta hem det - vilket betyder att det kommer att dyka upp många spännande makeup-tips och recensioner inom kort då jag hunnit bekanta mig med produkterna!

Den första saken jag packade upp ur lådan var läppserumet/solskyddet/läppstiftet från Deborah. Innan jag kikade runt på Eleven hade jag inte hört talas om märket Deborah, så jag var väldigt nyfiken på att testa deras produkter!
Jag valde en roströd färg eftersom jag har väldigt få sådana i min lilla samling

.
Hydracolor är en produkt för de som vill vårda sina läppar, skydda dem från solen och få en skjuts av färg på köpet. Den är parabenfri och innehåller både naturliga oljor och honungsextrakt som mjukar upp läpparna - men det bästa är förstås det höga solskyddet (SPF 25)!

Du kan köpa produkten på Eleven för 45 kronor.

Follow on Bloglovin

Jag tyckte att Deborah Hydracolor var en jättebra alltiallo-produkt och det kliar redan ordentligt i fingrarna efter att få beställa hem nya färger och efter att få utforska märket mer.

Fördelar:
- Rikligt pigmenterad
- Parabenfri
- SPF 25
- Lång hållbarhet på läpparna

Nackdelar:
- Färgen på läppserumet skiljde sig lite från hur den såg ut på bild jämfört med hur den ser ut i verkligheten. Den såg roströd ut på hemsidan och mer brun ut i verkligheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar