lördag 17 augusti 2013

Bloggtips

Idag hade jag tänkt tipsa om min goda väns blogg - beatricewester.blogspot.se. Vi har varit vänner ett bra tag och jag tycker att hennes blogg är stilren, läsvärd och borde följas på bloglovin'.
Nu i sommar har vi två tillsammans anmält oss till Pengarna På Bordet och jag lovar att vi kommer att kamma hem storkovan om produktionsbolaget vågar ha med två stolliga brudar från Dalarna...



































































Jag står till vänster på bilden och Bea till höger. Men hursomhelst så får ni klicka in på hennes blogg och skriva en liten fin kommentar!

Nu ska jag packa klart min väska och dra vidare till Grekland en vecka. Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad säger du om att ställa en fråga i min frågestund så följer jag dig på bloglovin? :) Fin blogg!

    http://frejdans.blogg.se/2013/august/har-du-en-fraga.html

    SvaraRadera
  2. Gorgeous girls!!!

    Following you now!!

    XOXO ♥ Kia - http://www.cosmoglossblog.blogspot.com

    SvaraRadera